Benvinguts al curs 2023-24!!

El passat dissabte 23 de setembre vam fer la Reunió de benvinguda d’aquest nou curs que aviat començarà. És va presentar l’equip de caps, també és va projectar un vídeo amb un resum en imatges del curs passat, es va presentar el nou equip d’agrupament, el balanç econòmic de l’any i els caps que formaran les unitats aquest curs.

Gràcies a tots els que vau compartir aquest moment amb nosaltres!!!

Us deixem aquí el resum en imatges del curs passat: https://youtu.be/Jo2_ZzqPf2A.

Benvinguts a TOTS al nou curs!!

Equip d'Agrupament

Comparteix