TEMA: IGUALTAT A LA FEINA: SI O NO?
BASES:
PARTICIPANTS: Tothom qui ho vulgui.
MODALITAT: Paper de color i blanc i negre. Màxim tres fotos per participant.
MIDES: Les mides de la imatge fotogràfica són lliures, però han d´anar muntades en un paspartú rígid, de 30 x 40 cm.
TEMA:IGUALTAT A LA FEINA: SI O NO? Amb aquest concurs voldríem fer una reflexió, sobre les igualtats o desigualtats, -si existeixen,- en el mon laboral.
PRESENTACIÓ DE LES OBRES: S´han de presentar amb les dades de l´autor al darrera: nom i cognoms, adreça, telèfon i població. Títol i explicació de la fotografia, màxim dues línies.
TRAMESA: Fins al divendres 1 de setembre del 2006, a les 14 hores, a la Regidoria de Cultura, a l´edifici del Calisay.
JURAT: El jurat estarà format per persones qualificades, ells triaran les fotografies, que seran les que exposarem. La decisió del jurat és inapel•lable.
VEREDICTE: Es farà públic en el transcurs de la inauguració de l´exposició de les obres, el dissabte 9 de setembre de 2006, a les 13 hores, a la PLAÇA DEL MERCAT D´ARENYS DE MAR.
PREMIS: Es premiaran les tres obres finalistes.
DEVOLUCIÓ D´OBRES: Excepte les guanyadores, es podran recollir a regidoria de Cultura a partir del dia 9 d´octubre de 2006, a l´edifici del Calisay. Totes les obres que no siguin recollides en aquest termini quedaran en propietat de la comissió de la fira.
EL FET DE PARTICIPAR EN AQUEST CONCURS IMPLICA L´ACCEPTACIÓ D´AQUESTES BASES
Organitza:
ASSOCIACIÓ DE DONES PER LA IGUALTAT
Amb la col•laboració de:
AGRUPACIÓ FOTOGRAFICA D´ARENYS DE MAR
REGIDORIA DE CULTURA DE L'AJUNTAMENT D'ARENYS DE MAR