Vés al contingut
"Aprenem a votar"
Els alumnes de quart d'ESO de l'IES Tres Turons d'Arenys de Mar han participat a l'activitat "Aprenem a votar", on feien un simulacre d'eleccions i votaven el partit que més els agradava. Voleu saber qui ha guanyat?
“Qui ha guanyat a l'"insti"?”
Esteu aquí
Inici
›
AFA Institut Els Tres Turons
› "Aprenem a votar"
Cercador de notícies
Cerca
Informacions
Llista d'entitats
Ajuda
Codi ètic
Com crear una associació
Com inscriure una entitat al registre local
Informació certificat digital
Subvencions
Inici de sessió d'usuari
Nom d'usuari
*
Contrasenya
*
Crea una nova entitat
Demana una contrasenya nova