El segon cap de setmana del Campionat Interclubs s´ha celebrat en aigües del CN El Balís.
Tot i que dissabte no es va poder celebrar cap prova, ja que les condicions de vent no van ser favorables, els regatistes van finalitzar la jornada a l´espera de les condicions pel dia següent.
Diumenge, el Comitè de Regata, després d´un hora d´espera a mar, ha donat sortida a la travessa que ha dirigit a la flota cap al RCM de Barcelona.
Les primeres milles han estat complicades per la baixa intensitat del vent, però a partir de l´alçada de Badalona, la flota ha pogut navegar amb un garbí variable d´entre 8 i 12 nusos ratxejats.
A les 15 hores i 47 minuts, l´embarcació Rats on Fire patronejada per Rafael Carbonell (CNAM) creuava la línia d´arribada, classificant-se en la primera posició tant en temps real com en compensat.
El proper cap de setmana serà decisiu per aquelles embarcacions que estan lluitant per aconseguir pujar a l´esglaó més alt del podi.
Classificació per clubs:
1. CN El Balís (20 punts)
2. RCN de Barcelona (24 punts)
3. CN d'Arenys de Mar (33 punts)
Resultats del dia:
Grup 0-1:
1. Rats on Fire (CNAM)
2. Great Sailing (CNEB)
3. Des-ahogo (RCNB)
Grup 2:
1. Vertigo Dos (CNEB)
2. ADDA Defensa de los animales (CVB)
3. Tirant lo Blanc (RCNB)
Grup 3-4:
1. Nairam II (CNEB)
2. Miriapodo (RCNB)
3. Comet@ (Independent)
Podeu consultar les classificacions completes a la pàgina web www.interclubs.es

